به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، اردوی آمادهسازی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان کشورمان از روز گذشته ششم فروردینماه در پیست بین المللی اسکی دربندسر آغاز شد.
این اردو زیر نظر میترا کلهر، سرمربی تیم ملی در حال پیگیری و هدف اصلی آن آمادهسازی ورزشکاران برای رقابتهای پیشرو است.
طبق اعلام کادر فنی، اردوی آمادهسازی تا زمان برگزاری مسابقات بینالمللی داخل ایران که در تقویم فدراسیون جهانی اسکی (FIS) ثبت شده، ادامه دارد.