برگزاری وبینار بررسی عملکرد هیات‌های همدان، مرکزی و مازندران

نشست بررسی عملکرد و ارائه گزارش هیات‌های همدان، مرکزی و مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نشست ارائه گزارش عملکرد سال ۹۹ و برنامه‌های سال جاری سه هیات همدان، مرکزی و مازندران با حضور روسای این سه هیات و رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان فدراسیون به صورت وبینار برگزار شد.

در این نشست همت محمدپور رئیس هیات اسکی استان مازندران با اشاره به شکل‌گیری ساختار هیات متبوع خود طی ماه‌های اخیر اظهار کرد: با توجه به اینکه هیات اسکی استان مازندران به تازگی شگل گرفته، در طی ماه‌های اخیر ساختار اداری و تشکیلاتی هیات را شکل دادیم.

وی ادامه داد: سه نقطه را برای ایجاد پیست اسکی مد نظر قرار داریم و در حال بررسی‌های کارشناسی برای نهایی کردن اولین پیست اسکی استان مازندران هستیم. با توجه به حضور پرتعداد گردشگران در استان مازندران بی‌شک این استان ظرفیت بسیار بالایی برای اسکی و دیگر ورزش‌های زمستانی دارد.

محمود رئوفی رئیس هیات اسکی استان مرکزی نیز در این نشست به ظرفیت بالای هیات‌های استانی اظهار کرد: برای رشد ورزش اسکی نیاز به توجه جدی به هیات‌های استانی داریم. باید از حواشی و برخی از خواسته‌های نابجا پرهیز نماییم و تمام تلاش خود را برای پیشرفت اسکی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در طول فصل گذشته هیات اسکی مرکزی برنامه‌های خوبی را دنبال کرد و اردوهای خود را در دیگر پیست‌های اسکی کشور دنبال کردیم. همچنین در رشته‌ رول اسکی یک برنامه‌ جامع در نظر داریم و در سال جاری نیز این برنامه‌ را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مهدی کرمی رئیس هیات اسکی استان همدان نیز در این نشست به برنامه‌های صورت گرفته در سال گذشته اشاره کرد و مشکلات پیست تاریکدره را یکی از چالش‌های جدی پیش روی هیات همدان عنوان کرد.

وی با نام بردن از برنامه‌های هیات همدان برای سال جاری، اظهار کرد: برای سال جاری در چندین بخش از جمله قهرمانی و همگانی برنامه‌هایی را نظر داریم و امیدواریم بتوانیم با همراهی فدراسیون با بهترین شکل این برنامه‌ها را دنبال نماییم.

انتهای پیام

  • 22:12
  • 1400/02/26
  • 13256