برگزاری جلسه کمیته پیشکسوتان در محل فدراسیون

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز میزبان جلسه کمیته پیشکسوتان بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،جلسه کمیته پیشکسوتان امروز با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، ساسان مهدویان رئیس کمیته پیشکسوتان، فرهاد کیاشمشکی دبیر و محمدکاظم کاویان عضو این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.
 
دکتر نظریان در ابتدای این جلسه  از اقدامات و تلاش های این کمیته در راستای پیگیری امور  پیشکسوتان و تجلیل از آنها به ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان شهر شمشک و دربندسر قدردانی کرده و پیشنهاد داد که این گونه جلسات در سطح کشور با توجه به شرایط سنی پیشکسوتان برگزار شود.

بعد از بیان نقطه نظرات دکتر نظریان، رئیس و دبیر این کمیته گزارشی از عملکرد و اقدامات و فعالیت های خود ارائه کردند .

گفتنی است پیش از این قرار بود مراسم تجلیل پیشکسوتان کل کشور خردادماه در استان تهران به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری شهر شمشک و دربندسر و کمیته پیشکسوتان فدراسیون برگزار شود اما این برنامه به علت شهادت رئیس جمهور و‌همراهانشان به تعویق افتاد.

مقرر شد پس از برگزاری جلسات آتی، کارگروهی تشکیل شود تا در آینده ای نزدیک (به احتمال فراوان در فصل تابستان) از پیشکسوتان اسکی کشور که اندوخته های ورزش هستند تجلیل بعمل آید و چنین برنامه ای هر ساله پیگیری شود.

  • 20:48
  • 1403/03/26
  • 1865