برگزاری جلسه کارگروه کمیته اسکی صحرانوردی

جلسه کارگروه کمیته اسکی صحرانوردی با رویکرد بررسی عملکرد این کمیته دوشنبه ۲۱ خرداد در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در ادامه جلسات تخصصی کارگروه رشته های مختلف اسکی جلسه کمیته اسکی صحرانوردی دوشنبه ۲۱ خرداد با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون ،مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس،بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون ،سید مصطفی میرهاشمی قائم مقام کمیته و مدیر فنی تیم های صحرانوردی، سید مجتبی میرهاشمی ،محمد کاظم کاویان و فرزانه رضا سلطانی اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر نظریان ضمن قدردانی از تلاش های مثمر ثمر این کمیته ، اشاره ای به برنامه های پیش روی ‌فدراسیون و تداوم حمایت از این برنامه ها توسط مسئولان فدراسیون داشت. بررسی نقاط قوت ،ضعف ، فرصت ها و تهدیدها و بررسی مسابقات،اردوها ،اعزام ها در این رشته از دیگر موارد مورد بررسی بود.

در ادامه جلسه مصطفی میرهاشمی گزارشی از روند اردوی آمادگی جسمانی در فصل تابستان گذشته ،اردوهای داخل فصل ،مسابقات در شمشک (در بخش کلاسیک و پاتیناژ )،اعزام تیم به المپیک جوانان ،دو تورنمنت در بخش قزاقستان و اردوی پیش از المپیک جوانان در کره جنوبی ارائه کرد.

همچنین کارشناسان و اعضای کمیته کاظم کاویان ، مجتبی میرهاشمی و فرزانه رضا سلطانی و بهرام ساوه شمشکی نیز به صورت جداگانه در خصوص برنامه های این کمیته و ملزومات جهت عملی کردن برنامه ها نظرات خود را بیان کردند  و مقرر شد در جلسات آتی نیز بررسی هرچه بهتر و دقیق تر برنامه و پیشنهادات موجود تا حداکثر پایان تیرماه جهت رشد ‌‌و توسعه هرچه بهتر این رشته در دستور کار قرار گیرد .

  • 02:02
  • 1403/03/22
  • 2085