مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار شد

مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار شد. نمایندگان اسکی و ورزش های زمستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزش کشور در سالن سران اجلاس برگزار شد.

در این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس آقایان و فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان و نمایندگان اسکی و ورزش های زمستانی ( رشته اسکی آلپاین و هاکی روی یخ) در این مراسم حضور داشتند.

  • 16:15
  • 1403/02/18
  • 6026