انتصاب مشاور اجرایی رئیس فدراسیون / تقدیر از فعالیت‌های علی‌عمران سولقانی

مشاور اجرایی رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، با حکمی از سوی دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، علی‌عمران سولقانی به عنوان مشاور اجرایی رئیس فدراسیون در امور اجرایی منصوب شد.

دکتر نظریان با تقدیر از سال‌ها فعالیت ارزشمند علی‌عمران سولقانی در فدراسیون اسکی و هیات اسکی استان البرز، اظهار کرد: از تجربیات ارزشمند تمامی عزیزانی که سال‌ها برای اسکی کشور زحمات زیادی کشیده‌اند و خدمات بسیاری را بر جای گذاشته‌اند همواره بهره خواهیم برد و جناب آقای سولقانی نیز جزو عزیزانی هستند که سالیان زیادی فعالیت‌های مستمر در ورزش اسکی داشته‌اند و قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی افزود: با پایان دوره ریاست جناب آقای سولقانی در هیات اسکی استان البرز از این پس ایشان به عنوان مشاور اجرایی ریاست فدراسیون در امور اجرایی به ویژه تدوین قوانین، آیین‌نامه‌ها و اسناد اجرایی فعالیت خواهند داشت و از ظرفیت ایشان در این حوزه بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه فدراسیون به حفظ سرمایه‌های اسکی است و از تجربیات و ظرفیت‌های تمامی عزیزانی که در راستای رشد و توسعه اسکی کشور گام برداشته‌اند، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

  • 17:36
  • 1400/02/18
  • 11519