تقدیر معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از کادر فنی و اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در نشست تخصصی فعالان فضای مجازی در عرصه دختران

اعضا تیم و کادر فنی تیم ملی هاکی روی یخ دختران در حاشیه نشست تخصصی فعالین فضای مجازی در عرصه دختران توسط معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در حاشیه نشست تخصصی فعالان فضای مجازی حوزه دختران و معرفی بخش دختران در ویترین بله که امروز چهارشنبه سوم خرداد با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد از کادر فنی و اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان تقدیر بعمل آمد.

 
مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین دکتر عباس نظریان در این مراسم یادبودی به نمایندگی از خانواده اسکی و ورزش های زمستانی به دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران اهدا کرد.
 
گفتنی است تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان به تازگی موفق شد در نخستین حضور خود در رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی دست پیدا کند.

  • 23:03
  • 1402/03/04
  • 2251