با پیشنهاد کمیته آموزش فدراسیون ؛

جلسه مسئولان فدراسیون با مدرسین اسکی آلپاین برگزار شد

جلسه مدرسین اسکی آلپاین با حضور رییس ، نایب رئیس، دبیر و رئیس کمیته آموزش فدراسیون و همچنین مدرسان اسکی آلپاین در محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،  با توجه به اینکه پس از پایان دوره های عملی مجددا بایستی بازبینی فیلم آزمون های ورودی درجه یک آلپاین بانوان و آقایان و همچنین خروجی دوره تکمیلی  درجه دو بانوان و آقایان  و درجه سه آلپاین بانوان و آقایان انجام شود، با درخواست کمیته آموزش جلسه ای با حضور تمامی مدرسین بانوان و آقایان رشته اسکی آلپاین و مسئولان فدراسیون از جمله رئیس، نایب رئیس اول و دبیر و رئیس کمیته آموزش فدراسیون و معاون هماهنگ کننده برگزاری دوره ها برگزار شد.

در این جلسه دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن قدردانی از زحمات تمامی عوامل و کادر برگزاری دوره، ناظرین فدراسیون ،مدیریت و معاون دوره و مدرسین اعلام کرد بازبینی های موجود همچون سابق با عدالت محوری و درایت کامل انجام شده و نتایجی منصفانه منطبق بر عملکرد و حق هر شرکت کننده اعلام شود.

 در ادامه این جلسه نایب رییس اول فدراسیون و رئیس کمیته آموزش نیز گزارشی از دوره های مربیگری ارائه کردند و همچنین نقطه نظرات مدرسان حاضر در جلسه عنوان شد.

 لازم به ذکر است مقرر شد بازبینی فیلم های دوره های مربیگری اسکی از روز یکشنبه بیست چهارم اردیبهشت ماه در محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی آغاز شود.

  • 12:58
  • 1402/02/24
  • 2708