با حضور نماینده کشورمان؛

جلسه روسای کمیته های داوران هاکی روی یخ کشورهای آسیایی برگزار شد

جلسه روسای کمیته های داوران هاکی روی یخ کشورهای آسیایی با حضور رامین عتیقه چی در تایلند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، همزمان با برگزاری مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور تایلند، جلسه روسای کمیته داوران هاکی روی یخ کشورهای آسیایی در حال برگزاری است که رامین عتیقه چی از کشورمان نیز در این جلسه حضور دارد.

از اهم فعالیت های این جلسه، بررسی برنامه های داوران در فصل جدید هاکی روی یخ، به روز رسانی قوانین داوری، معرفی سیستم جدید آموزش داوران در راستای برنامه توسعه و پیشرفت داوری و روال حضور داوران ایران در رویدادهای بین المللی آتی بوده است.

در ادامه این برنامه، جلسه آتی روسای کمیته داوران فدراسیون هاکی روی یخ در تاجیکستان در مرداد ماه برگزار خواهد شد و از رامین عتیقه چی نیز جهت حضور در این جلسه دعوت بعمل آمده است.

لازم به ذکر است رامین عتیقه چی از داوران بین المللی این رشته می باشد که علاوه بر قضاوت در مسابقات بین المللی اینلاین هاکی از سال ۱۳۸۴، سابقه ی ۷ سالِ متوالی قضاوت در مسابقات جهانی و قضاوت مسابقه فینال بین تیم های آمریکا و ایتالیا در رشته اینلاین هاکی را در کارنامه دارد و مدرک داوری هاکی روی یخ خود را در سال ۱۳۹۵ از فدراسیون هاکی روی یخ کانادا دریافت کرده است.

  • 20:26
  • 1402/02/14
  • 1919