مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی بانوان اسیا _ بانکوک؛

شیرزنان ایرانی از سد قرقیزستان گذشتند/ یک‌ گام تا فتح سکوی برتر قاره کهن

بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در سومین دیدار از رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا قدرتمندانه تیم قرقیزستان را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ؛سومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا بامداد امروز با رویارویی مقابل تیم ملی قرقیزستان پیگیری شد که نمایندگان کشورمان توانستند این دیدار را نیز همانند دو مسابقه پیشین، جنگنده و حساب شده و با نتیجه۲۶ بر صفر پشت سرگذاشته و جواز حضور در دیدار نیمه نهایی را بدست آورند.

این دیدار در ست اول با نتیجه ۹ بر صفر به نفع تیم ایران ، در ست دوم با نتیجه ۷ بر صفر به نفع تیم ایران و در ست سوم با نتیجه ده بر صفر به نفع تیم ایران به اتمام رسید . در نهایت تیم کشورمان با نتیجه ۲۶ بر صفر تیم ملی هاکی روی بانوان قرقیزستان را پشت سرگذاشت.

 اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی نمایندگان ایران را در این دوره از رقابتها هستند.

فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی سرمربی و مربی تیم ملی اعزامی کشورمان هستند و اوویس حسن زاده نیز بعنوان مدیر تیمهای ملی کاروان اعزامی را همراهی می کند.

ملی پوشان کشورمان در گام بعدی فردا پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به مصاف تیم چهارم گروه یک (در بازی پیش رو مشخص میشود) خواهند رفت و در صورت شکست این تیم راهی دیدارهای رده بندی  و فینال این دوره از مسابقات خواهند شد.

  • 11:15
  • 1402/02/13
  • 1621