با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

محمدحسین فوطه بافان به عنوان رئیس هیات اسکی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان آذربایجان شرقی امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمدحسین فوطه بافان به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات اسکی استان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان آذربایجان شرقی امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان و به ریاست حبیب ستوده نژاد مدیرکل و رئیس مجمع و  بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و نائب رئیس مجمع در اداره کل برگزار شد.

در این مجمع محمدحسین فوطه بافان با کسب حداکثر آرا (۲۰ رای ماخوذه) توانست با کل آرا به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات اسکی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس مجمع با تبریک روز کارگر و روز معلم و با اشاره به اینکه هیات های ورزشی زمینه های شکوفایی ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی را فراهم کنند، گفت: هیات اسکی استان آذربایجان شرقی حرف های زیادی برای گفتن دارد و جوانان مستعدی در این رشته ورزشی می توانند پرورش کنند و در همین خصوص هیات اسکی استان باید با آموزش و پرورش استان در راستای استعدادیابی و کشف ورزشکاران جدید و علاقه مند به این رشته ورزشی همکاری نمایند.

رئیس مجمع در ادامه گفت: خوشبختانه ظرفیت های بسیار خوبی در استان آذربایجان شرقی داریم و از این ظرفیت ها می توانید به خوبی استفاده کنید و همچنین ارتباط مستمر فدراسیون اسکی با اداره کل ورزش و جوانان می تواند در ارتقای زیر ساخت های این رشته ورزشی میسر و مفید باشد.

ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی نیز در مجمع انتخاباتی هیات اسکی آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی امکانات ورزشی خوبی دارد و با حمایت و سرمایه گذاری می تواند نقش پر رنگی در ورزش اسکی کشور داشته باشد و مشارکت در رویدادها و جشنواره های هدفمند ورزشی که در ابعاد ملی برگزار می شود انگیزه ورزشکاران را برای هدف گذاری و موفقیت های ورزشی برانگیخته و به توسعه و تکامل جسمانی و حرکتی آنان کمک نموده و مسیر کشف استعدادهای قهرمانی را هموار می سازد.

در پایان مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان آذربایجان شرقی از حسن دباغی نژاد سرپرست هیات اسکی استان که در دوران سرپرستی هیات اسکی زحمات زیادی کشیده بود با اهدای لوح سپاس تشکر و قدردانی کردند.

همچنین اعضای هیات رییسه معرفی شده از سوی رییس جدید هیات اسکی استان به شرح ذیل مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفتند.

نائب رئیس:گوهر عالشی
خزانه دار:سعید فرهید
عضو هیات رئیسه:۰احسان نراقی
عضویت رئیسه:آزاد نزهت زاده
هیات رئیسه:سونیا اندیش

  • 23:23
  • 1402/02/11
  • 5781